خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

بیکاری از عوامل مهم افزایش طلاق در کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۶

بسیاری از عوامل در افزایش طلاق در جامعه نقش دارند که بیکاری و عدم اشتغال یکی از مهمترین علل این موضوع در استان کرمانشاه است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه با اشاره به هفته ثبت احوال، گفت: آمار طلاق در استان کرمانشاه بالا‌تر از حد انتظار است، لذا دستگاه‌های مربوطه باید علل این ناهنجاری اجتماعی را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی اظهار داشت: بسیاری از عوامل در افزایش طلاق در جامعه نقش دارند که بیکاری و عدم اشتغال یکی از مهم‌ترین علل این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه جوان بیکار هرگز انگیزه‌ای برای تشکیل خانواده نخواهد داشت، افزود: از سویی دیگر فراگیر شدن فرهنگ نادرست در ازدواج و بالا رفتن توقع خانواده‌ها هزینه‌های ازدواج را کمرشکن کرده است، برای رهایی از این امر باید به سیره ائمه اطهار(ع) رجوع کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: نرخ رشد جمعیت در کرمانشاه بسیار نگران‌کننده است و نمی‌توان تنها با افزایش مدت مرخصی زایمان باعثتشویق خانواده‌ها به افزایش فرزندان شویم.

رضایی با اشاره به اینکه بهترین کار برای تشویق جوانان به تشکیل زندگی ایجاد اشتغال پایدار است، تاکید کرد: تفکری اشتباهی که امروزه در جامعه شایعه شده است، زندگی مجردی و تجرد در بین جوانان است تا جایی که ازدواج در انظار برخی به امری غیرطبیعی تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز