خبرگزاری کار ایران

رییس اداره نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۴ تن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۶

در شش ماهه اول سال‌جاری بیش از ۴ تن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان کرمانشاه کشف شده است.

ایلنا: رییس اداره نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شش ماهه اول سالجاری بیش از ۴ تن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان کرمانشاه کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، پیمان پاکزاده اظهار داشت: مهم‌ترین علت افزایش این حجم از کشف مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق همجواری با کشور عراق است.

وی با اشاره به جمع آوری حجم عظیمی از کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی از سطح بازارهای استان، تاکید کرد: در حال حاضر بازرسی‌ها به طور منظم و رندوم انجام می‌شود و اگر گزارش دریافتی و یا رویت مستقیم نیز داشته باشیم با اینگونه موارد برخورد می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به نصب برچسب اصالت و سلامت سازمان غذا و دارو بر روی محصولات بهداشتی، از مردم خواست به هنگام خرید به نصب این برچسب بر روی محصولات دقت داشته و کد درج شده بر روی آن را پس از خراشیدن به شماره روی بسته ارسال و از سلامت و بهداشتی بودن محصول خود مطمئن شوند.

پاکزاد از مردم خواست تا در صورت مشاهده کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق با شماره تلفن ۴۳۰۲۳۵۱ تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مسئولین مربوطه را آگاه سازند.

وی در پایان عنوان داشت: مردم و به ویژه زنان از خرید هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی از دست فروشان خودداری کنند و بدانند سلامت هیچ یک از این محصولات مورد تایید کار‌شناسان بهداشتی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز