خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب خبر داد:

مهندسان شرکت شرکت نفت و گاز غرب دانش تعمیر و بازسازی را بومی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۷

مهندسان شرکت شرکت نفت و گاز غرب تهدید ناشی از تحریم ها را به فرصتی طلایی تبدیل کرده و دانش تعمیر و بازسازی به صورت کامل در داخل کشور و شرکت بومی کرده اند.

ایلنا: مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب گفت: با توجه شرایط حساس کنونی و تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، شرکت نفت و گاز غرب اقدام به بازبینی و مطالعات گسترده برای استفاده بهینه از امکانات، ادوات و ماشین آلات در مناطق عملیاتی موجود خود کرده است و در همین راستا نیز با توجه به تعلل بسیار زیاد شرکت آلمانی در تعمیر و بازسازی سیستم «الکتریال پمپاژ پایدار غرب»، با همت مهندسان شرکت سیستم فوق تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رئیسی با قدردانی از تلاش همه کارکنان شرکت، به تشریح مراحل انجام این پروژه پرداخت و اظهار داشت: در مرحله اول مطالعات تئوری و عملیاتی انجام این پروژه آغاز شد و با توجه به حساسیت این منطقه عملیاتی و لزوم تداوم تولید، عملیات تعمیر آن در دستور کار مهندسان شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با پایان یافتن مراحل پژوهش‌های تئوری و عملیاتی، مرحله پیاده سازی انجام این پروژه آغاز شد و پروژه به صورت عملی وارد فاز عملیاتی شد و با استفاده از امکانات همین منطقه و بدون کمک از هیچ موسسه یا شرکت داخلی و خارجی و صرفا با تلاش و توان مهندسان واحد تعمیرات این منطقه عملیات با موفقیت کامل به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب در ادامه با اشاره به زمان اندک انجام این پروژه و سایر پروژه‌های شرکت و سرعت آن در همه مناطق عملیاتی و همچنین شرایط بسیار سخت و طاقت فرسای اقلیمی و جنگی این مناطق از تلاش همه مهندسان شرکت خصوصا در مناطق عملیاتی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه برای انجام این پروژه هزینه مالی و کاری چندانی شرکت متحمل نشده است، گفت: برای انجام پروژه مذکور واحد برق منطقه در کمترین زمان ممکن با تغییرات اساسی در نقشه دستگاه اصلی و اصلاحات گسترده در آن، موفق به تعمیر و بازسازی و بهسازی آن شد و توانست علاوه بر صرفه جویی بسیار زیاد در زمان انجام پروژه، صرفه جویی زیادی را نیز به لحاظ ریالی در شرکت داشته باشیم.

رئیسی تصریح کرد: سیستم الکتریال پمپاژ پایدار غرب نوعی سیستم اتوماتیک آلمانی است که وظیفه تامین برق واحد و امکان اتوماتیک بودن و به سرویس درآوردن برق اضطراری را در زمانهای قطع برق اصلی بر عهده دارد و در مورد پروژه مذکور نیز بدلیل اشکال نرم افزاری در سیستم اچ‌ام‌ای شرکت سازنده پمپ مذکور(بورنمان آلمان) در زمان قطعی برق امکان در سرویس قرار گرفتن برق اضطراری به صورت اتوماتیک امکان پذیر نبود و عملا فرآیند تولید به مدت چند ساعت مختل می‌شد و این امر با توجه به میادین مشترک و امکان تداوم تولید در این مخازن در هر صورت را با مشکل مواجه می‌کرد.

وی در پایان گفت: تاکید کرد: ما شاهد صرفه جویی بسیار چشمگیری در زمینه تداوم تولید در این منطقه بودیم و مهندسان شرکت بار دیگر تهدید ناشی از تحریم‌ها را به فرصتی طلایی تبدیل کرده و دانش تعمیر و بازسازی آن را به صورت کامل در داخل کشور و شرکت بومی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز