خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

اعطای ۷۴۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۳

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب از پرداخت ۷۴۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان طی آذر ماه سال جاری خبر داد.

ایلنا: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه به هر نوعروس مددجو کمک هزینه ده میلیون ریالی اعطا شده است افزود: ۷۴ نوعروس مددجوی تحت حمایت شهرستان اسلام آباد غرب از کمک هزینه خرید جهیزیه برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سعید کیانی با اشاره به اینکه کمک هزینه خرید جهیزیه از منابع امدادی تامین اعتبار شده است، اظهار داشت: هدف از اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه تشویق مددجویان به سنت حسنه ازدواج است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه از برگزاری همایش دانشجویی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این همایش دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، حوزه علمیه برادران، خواهران و دانشکده فنی و حرفه‌ای حضور داشتند.

کیانی افزود: در همایش دانشجویی ۴۳ دانشجوی مددجو تحت حمایت کمیته امداد نیز حضور داشتند.

در همایش دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان اسلام آباد غرب از دو دانشجو تحت حمایت کمیته امداد که در زمینه مقالات علمی حائز رتبه‌های بر‌تر بودند تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز