خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

تمامی راههای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۸

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از باز بودن تمامی راههای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: بارشها از اوایل شب گذشته در کرمانشاه آغاز شده است و این بارشها در نقاط سردسیر استان به صورت برف بوده است.

به گزارش " ایلنا "، " جلال دانشور " اظهار داشت: در برخی از نقاط برف گیر و مرتفع استان کرمانشاه بارش شدید برف از شب گذشته آغاز شده است و کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره با اینکه تمامی راههای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است، تاکید کرد: نیروهای این اداره کل با آغاز بارشها در نقاط سردسیر و گردنه های برفگیر کرمانشاه مستقر شده اند و با تلاش مداوم خود از مسدود شدن این راهها جلوگیری کرده اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از رانندگانی که قصد سفر به نقاط برفگیر استان را دارند، درخواست می کنیم که وسیله نقلیه خود را به وسایل گرمایشی مجهز کنند.

" دانشور " در پایان با اشاره به اینکه تردد در مسیر " سرپل ذهاب " به " ثلاثباباجانی " و گردنه های " مله ماس "، " بیدسرخ " و " خسروآباد " سنقر با زنجیر چرخ امکان پذیر است، اظهار داشت: با وجود اینکه تمامی راههای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است، از رانندگان درخواست داریم که برای اطمینان بیشتر وسایل نقلیه خود را حتما به زنجیر چرخ مجهز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز