خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

بدهی ۳۰۰ میلیاردی سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه عاملی بازدارنده‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۹

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان عاملی بازدارنده در اجرای نقش حامی این سازمان برای توسعه شهرهای استان است و باید تکلیف این وضع در سازمان همیاری شهرداری‌ها مشخص شود.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه گفت: لازم است طرح‌هایی با قابلیت اجرایی تهیه شود و از مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز بهره گیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بر لزوم محوریت شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های توسعه شهری تاکید کرد و خواستار آن شد که سازمان همیاری‌ها در این بین نقش ناظر و حامی را ایفا کنند و صرفا دنبال سود نباشند.

رضایی به طرح ساماندهی محوطه تاریخی ثبت جهانی شده بیستون اشاره کرد و گفت: این تنها طرح بین المللی استان است که برای آن برنامه‌ای ویژه داریم و اکنون در مرحله مطالعات است که در آینده جزییات آن را تشریح خواهیم کرد، لذا شهرداری بیستون در اجرای چنین طرحی نباید تنها بماند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان عاملی بازدارنده در اجرای نقش حامی این سازمان برای توسعه شهرهای استان است و باید تکلیف این وضع در سازمان همیاری شهرداری‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از جمعیت استان را شهرنشین‌ها تشکیل می‌دهند بر لزوم برنامه محور بودن و جدیت شهرداری‌ها برای گسترش خدمات شهری و نیز پیشبرد طرح‌های توسعه شهر‌ها تاکید کرد و افزود: به عنوان استاندار کرمانشاه برای تعامل با شهرداران استان وقت کافی خواهم گذاشت، اما شهرداری‌ها هم باید برنامه‌های محوری و دارای قابلیت اجرایی خود را ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز