خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعزیرات حکومتی جوانرود:

۲۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان جوانرود معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۴

از اول آذر سال‌جاری تاکنون از ۲۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان جوانرود معرفی شده که ۲۱۰ پرونده مختومه گردیده که ۲۳ پرونده آن مربوط به عرضه خارج از شبکه سوخت بوده است.

ایلنا: فرماندار جوانرود در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت: ستاد تنظیم بازار بر نحوه ارائه مایحتاج عمومی مردم باید نظارت دقیق داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در جوانرود، مصطفی عظیمی با بیان اینکه خدمت به مردم هدف اصلی مسئولین است، اظهار داشت: با همراه کردن اصناف و بازاریان می‌توان به کاهش قیمت‌ها و ایجاد تعادل در بازار کمک شایانی کرد.

عظیمی، با اشاره به نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان، بیان داشت: نمایشگاه باید در مکان بهار مناسب و با کالاهای متنوع و باکیفیت و زیرقیمت بازار برگزار شود.

در ادامه این جلسه، مختار رازیانی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود نیز از آرامش و ثبات نسبی بازار خبر داد و گفت: روزانه به صورت دو شیفت از وحدهای صنفی این شهرستان بازرسی می‌شود.

رازیانی افزود: توسط بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی از ۱۵ آبان تاکنون بیش از چهار هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی جوانرود انجام گرفته است.

دیگر سخنران این جلسه؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی جوانرود نیز گفت: از اول آذرماه سال جاری تاکنون از ۲۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان جوانرود معرفی شده که ۲۱۰ پرونده مختومه گردیده که ۲۳ پرونده آن مربوط به عرضه خارج از شبکه سوخت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز