خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد ؛

۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در تعطیلات عید فطربازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۱۸

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : در ایام تعطیلات عید فطر امسال حدود ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، داریوش فرمانی با اشاره به استقبال خوب گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان در تعطیلات عید فطر، اظهارکرد: طی بازه زمانی ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت حدود ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی تاق بستان را در صدر آمار بازدیدکنندگان اعلام کرد و گفت: بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی در رتبه های بعد جاذبه های پر بازدید استان در این ایام قرار دارند.

سرپرست میراث فرهنگی استان تصریح کرد: طی این مدت ۶۴ هزار و ۲۲۲ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، هتل بوتیک ها و خانه مسافرها و نیز اقامتگاه‌های غیررسمی مانند خانه معلم ها، میهمانسرای ادارات و کمپ های اسکان در پارک ها اسکان پیدا کردند.

وی در ادامه گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران هم در این ایام نظارت های دقیقی روی فعالیت صنوف و تاسیسات گردشگری صورت گرفت.

فرمانی از انجام ۸۴ فقره بازدید نظارتی در این ایام خبرداد و اعلام کرد: در پی انجام این بازدیدها، برای یک واحد تشویق صادر شد و ۱۰ واحد هم تذکر گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز