خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

انقلاب ایران جهان را تحت شعاع امواج خود قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۵

انقلاب ایران یک انقلاب مردمی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی بود و توانست جهان را تحت شعاع امواج خود قرار دهد.

ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه کمیته فرهنگی هنری و اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در رشد و تعالی جامعه، گفت: مقایسه شرایط ملت ایران با دوران قبل از انقلاب بیانگر جایگاه ملت است و اگر به شرایط ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی توجه کرده باشیم متوجه می‌شویم که ملت ایران جایگاه چندانی نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، صدرالله بابلی اظهار داشت: در قبل از انقلاب رابطه ملت و شاه یک رابطه سلطانی و رعیتی بود و مردم درواقع رعیت شاه بودند و خود حکومت نیز بله قربان گو و سرسپرده بیگانگان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با تکیه به ارزش‌های والای اسلامی توانست نهضت بزرگی را علیه نظام ستمگر شاهنشاهی شکل دهند و در واقع حضرت امام(ره) با شمشیر اسلام کفر را از میان برداشت.

وی وجه تمایز انقلاب ایران را از دیگر انقلاب‌های دنیا مردمی و ولایتی بودن دانست و افزود: انقلاب ایران یک انقلاب مردمی با تکیه بر ارزشهای اسلامی بود و توانست جهان را تحت شعاع امواج خود قرار دهد.

بابلی افزود: باید کاری کنیم تا امواج این انقلاب بزرگ و راه و مسیر امام(ره) و شهدا روز به روز پرفروغ‌تر شود و نسل جوان بیش از گذشته با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنایی پیدا کنند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا و ارزش‌های انقلاب است و باید با جدیدت و خصوصا برگزاری جشن‌های گسترده زمینه شور و نشاط و آگاهی را در جامعه فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه سایر اعضاء با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری دستگاه‌های خود بر ایجاد شور و نشاط در جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز