خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

۱۱۱ هزار مسافر از طریق این مرز پرویزخان وارد کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۵

در ۹ ماهه سال جاری همچنین ۱۱۱ هزار و ۱۴۰ مسافر از طریق این مرز پرویزخان وارد و ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ مسافر از کشور خارج شده‌اند.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از شش میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه، بهمن خسروانی اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و ۷۰ هزار مسافر توسط اتوبوس، چهار میلیون و ۶۸۳ هزار مسافر توسط مینی بوس و ۸۲۴ هزار نفر نیز توسط سواری کرایه جابجا شده‌اند.

خسروانی با اشاره به اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۰۹ تن کالا از مرز خسروی استان کرمانشاه ترانزیت شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: همچنین در مدت مشابه ۴۸ هزار و ۹۴۷ مسافر وارد و نیز ۵۱ هزار و ۵۰۹ مسافر از طریق این مرز از کشور خارج شده‌اند.

خسروانی بین داشت: طی این مدت همچنین سه میلیون و ۱۴۳ هزار و ۲۸۰ تن کالا توسط ۱۱۶ هزار و ۴۱۸ دستگاه کامیون از طریق مرز پرویزخان ترانزیت شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه: در ۹ ماهه سال جاری همچنین ۱۱۱ هزار و ۱۴۰ مسافر از طریق این مرز پرویزخان وارد و ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ مسافر از کشور خارج شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز