خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود:

۳۰۰ مددجو در جوانرود از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۶

از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۰۰ مددجو از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت فنی و حرفه ای، استاد شاگردی و دوره های حرفه آموزی بهره مند شده اند.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود گفت: در نه ماهه سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۸۲۵ بازدید و نظارت بر طرحهای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جوانرود اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در جوانرود، غلامرضا نصوری با یادآوری اینکه تا زمان استقلال مالی و خودکفایی کامل مددجویان باز دید و نظارت از طرحهای اشتغال مددجویان ادامه خواهد داشت، افزود: این بازدید ها برای راهنمایی، مشاوره و ارائه آموزش های لازم، تشویق و ایجاد انگیزه، ایجاد اشتغال پایدار و در نهایت به استقلال رسیدن مددجویان مجری طرح ها اعمال می شود.

نصوری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مددجو از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت فنی و حرفه ای، استاد شاگردی و دوره های حرفه آموزی بهره مند شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود در پایان خاطرنشان کرد: بالغ بر ۷۰میلیون ریال از منابع امدادی جهت ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و حرفه آموزی مددجویان شهرستان جوانرود هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز