خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۲۵۱۷ نفر از عشایر گیلانغرب به صورت رایگان معاینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۴

بیش از ۲۵۱۷ نفر از عشایر شهرستان گیلانغرب به صورت رایگان مورد معاینه و ویزیت قرار گرفتند.

ایلنا: به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، عشایر شهرستان گیلانغرب در برنامه پایش عشایر، خدمات بهداشتی درمانی دریافت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در گیلانغرب، در این برنامه که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه برگزار شد، برای ۱۴ منطقه عشایری شهرستان ۱۴ تیم ثابت وسیار متشکل از پزشک، دندانپزشک، کار‌شناسان پرستاری، مامایی و بهورز با همراه داشتن بیش از ۵۰ قلم دارو؛ واکسن و وسایل مامایی و بهداشت خانواده ارسال شد.

براساس این گزارش در این برنامه بیش از ۲۵۱۷ نفر از عشایر شهرستان گیلانغرب به صورت رایگان مورد معاینه و ویزیت قرار گرفتند.

در این برنامه؛ ستاد هدایت همایش عشایر شهرستان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب در کیلومتر ۵ جاده «میاندار» گیلانغرب مستقر شد.

در این برنامه خدمات بهداشتی درمانی اولیه نظیر خدمات دندانپزشکی، ویزیت پزشکی و مامایی، تنظیم خانواده، مراقبت کودک ومادر، بهداشت محیط، آموزش بهداشت، توزیع محلول مادر برای ضدعفونی آب آشامیدنی، نوار قلب وتوزیع دارو به صورت رایگان ارائه شد.

همزمان با این برنامه، با همکاری اداره کل امور عشایری استان کرمانشاه و شهرستان آب آشامیدنی سالم با استفاده از تانکر توزیع شد.

همچنین با همت اداراه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر در منطقه ناودار گیلانغرب آغاز شد.

گفتنی است که خدمات دندانپزشکی این برنامه برای اولین بار و با استفاده از یونیت دندان پزشکی سیار ومشارکت فعال ۴ نفر از دندانپزشکان شبکه بهداشت گیلانغرب و دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه به صورت صبح و عصر ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز