خبرگزاری کار ایران

جشنواره آدم برفی در کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۰

نخستین جشنواره آدم برفی کرمانشاه با حضور خانواده‌های کرمانشاهی در محل پارک غربی برگزار شد.

ایلنا: با دومین بارش برف و به شکرانه این نعمت الهی و ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها و شهروندان، سازمان پارک‌ها و فضای سبزشهرداری کرمانشاه در پارک غربی این شهر اقدام به برگزاری جشنواره آدم برفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، جشنواره آدم برفی، مورد استقبال بسیاری مردم شهر قرار گرفته و با وجود بارش برف و کندی تردد در سطح شهر، گروه کثیری از شهروندان کرمانشاهی همراه با خانواده و حتی کودکان خردسال در این جشنواره شرکت کردند و ساعاتی شاد و به یاد ماندنی را در کنار هم سپری کردند.

در این ساعات خوش برفی، مردم از پیر و جوان و کودک و نوجوان اقدام به ساخت آدم برفی که هر کدام در نوع خود جالب و زیبا بودند، کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: بارش برف که از شب قبل آغاز شده بود با نشست برف بر روی طبیعت چهره بسیار شاد مفرحی را به شهر داد و مردم هم سعی کردند با تمام وجود از فضای به وجود آمده کمال استفاده را ببرند.

سیروس کومه اظهار کرد: بارش مناسب نزولات آسمانی برف در شهرکرمانشاه سبب شد که خانواده‌ها بتوانند تفریحات مختلفی از جمله سرسره بازی و ساخت آدم برفی‌ها را به همراه خانواده خود داشته باشند.

وی هدف برگزاری جشنواره آدم برفی توسط شهرداری را شکرگزاری از نزول نعمت‌های الهی، ایجاد شور و نشاط در بین اعضای خانواده‌ها، همچنین تخلیه انرژی و هیجانات جوانان و نشان دادن روحیه شاداب و شکرگزار ساکنان کرمانشاه ذکر کرد.

گفتنی است پرتاب گلوله‌های برفی برای بازی و تفریح، گرفتن عکس‌های یادگاری و… از صحنه‌های جالب این جشنواره بود که شهروندان شاد کرمانشاه آن را در این جشنواره به نمایش گذاشتند.

این جشنواره در رده‌های؛ انفرادی، گروهی و خانوادگی برگزار و به همه شرکت کنندگان در این جشنواره، پکیج‌های فرهنگی و به برندگان مسابقه ساخت آدم برفی بر‌تر و زیبا‌تر نیز جوایزی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز