خبرگزاری کار ایران

مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

۱۶ میلیون و ۳۳۶ هزار ریال اعتبار برای انجام پروژه سالن پروازهای فرودگاه کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۵

برای انجام پروژه سالن پروازهای فرودگاه کرمانشاه اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیون و ۳۳۹ هزار ریال هزینه شده است.

ایلنا: مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان گفت: پروژه سالن پروازهای فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه و پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانسراحداثشده و آماده تحویل به دستگاه‌های بهره بردار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی زضیئی افزود: پروژه فرودگاه کرمانشاه در زمینی با زیربنای ۱۲۵۰ متر مربع احداثگردیده و برای اتمام این پروژه بیش از ۸ ماه کار مستمر انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان روانسر نیز با ساختار اسکلت فلزی و زیربنای ۴۸۰ متر و مدت ۱۵ماه کار مداوم احداثو آماده بهره برداری است.

مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان کرمانشاه به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها اشاره داشت و افزود: برای انجام پروژه سالن پروازهای فرودگاه کرمانشاه اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیون و ۳۳۹ هزار ریال هزینه شده است.

وی در پایان اعتبار هزینه شده برای پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان روانسر را ۴۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز