خبرگزاری کار ایران

نگاه سلیقه ای در ساماندهی بازارچه شاه عباسی لحاظ نشود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۸

برای ساماندهی بازارچه شاه عباسی مدیران از اعمال نظرهای شخصی و نگاه سلیقه ای خودداری کنند.

ایلنا: فرماندار قصرشیرین در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برای ساماندهی بازارچه شاه عباسی مدیران از اعمال نظرهای شخصی و نگاه سلیقه‌ای خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قصرشیرین، یاور محمدی اظهار داشت: قصرشیرین دارای پتانسیل‌ها و موقعیت‌های خاص اقتصادی و گردشگری است و وجود بازارچه‌های مرزی آن عامل مهمی برای رونق اقتصادی شهرستان است.

وی گفت: ساماندهی بازارچه سنتی و شاه عباسی آن با همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های ذیربط می‌سر است لذا تلاش می‌شود هر چه زود‌تر این بازارچه ساماندهی شود.

محمدی در ادامه عنوان کرد: بنیاد مسکن و راه و شهرسازی پیگیر درخواست‌ها و گزارش‌های مردم شهرستان در خصوص خسارات وارده و ترک خوردگی مناز در زلزله اخیر را داشته باشند.

محمدی همچنین تاکید کرد: ساماندهی مشاغل آلاینده شهرستان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است که باید انجام شود.

وی گفت: قصرشیرین با توجه به اجرای چندین پروه ملی و استانی در آن در آینده تحولات جدی از نظر رونق خواهد داشت لذا توجه به ساماندهی مشاغل آلاینده آن ضروری‌ست.

فرماندار قصرشیرین افزود: با توجه به موقعیت زلزله خیز آن مسئولان باید توجه جدی به ایجاد سازه‌های مقاوم را در دستور کار خود قرار دهند و همچنین مردم را به سمت قانونمداری در ایجاد ساخت وسازهای مقاوم ترغیب کنند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام علی ملکی نیز با تبریک آغاز امامت و ولایت یگانه منجی عالم بشریت امام عصر و هفته وحدت گفت: شهرستان شهیدپرور قصرشیرین ملتی ولایی و ارزشی هستند که خدمت در آن افتخار است.

وی در ادامه به پرداخت خمس و ترویج این واجب الهی پرداخت و اظهار داشت: هر انسان مسلمانی موظف است که یک سال خمسی را برا خود قرار دهد و این واجب الهی را پرداخت کند.

وی گفت: خمس کلید رزق الهی است و رعایت این واجب دینی سبب حلال شدن مال و روزی است.

ملکی در پایان تصریح کرد: در خمس باید یک پنجم منافع مال خود را پرداخت کنیم و اگر این کار انجام نشود مال انسان حرام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز