خبرگزاری کار ایران

رشد ۵۴ درصدی مصرف برق در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از رشد ۵۴ درصدی مصرف برق در کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمد مرادی اظهار کرد: استان کرمانشاه به همراه استان‌های ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی برق در صدر استان‌های با مصرف بالای برق قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه استانی صنعتی نیست بالغ بر ۸۳ درصد مشترکین برق این استان را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند و بالا رفتن دما هوا مصرف در این استان را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین بخش خانگی خواست با توجه به درصد بالای مشترکین خانگی نسبت به دیگر بخش‌ها در استفاده بهینه از مصرف برق کوتاه باشند.

مرادی بیان کرد: وزارت نیرو امسال ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف برق در تابستان تدوین کرده که یکی از برنامه‌های اصلی این طرح پاداش به مشترکین خوش مصرف خانگی است به طوری که اگر مشترکین نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند مشمول دریافت پاداش می‌شوند.

وی ادامه داد: مشترکان با کاهش مصرف برق خود می‌توانند در ازای کاهش هر کیلووات ساعت برق از ۲ هزار تومان تا ۵۰۰ تومان پاداش کاهش مصرف را دریافت کنند که رنج مصرفی مشترکین در سال گذشته نسبت به امسال هم در این پاداش در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه الگوی تعریف شده برای استان کرمانشاه در مناطق معتدل را ۳۰۰ کیلووات عنوان کرد و افزود: این الگو برای مناطق گرمسیری استان با توجه به گرمای بیشتر یک هزار کیلووات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز