خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

وحدت بین شیعه و سنی در ایران ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۰

وحدت بین شیعه و سنی در بین مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ستودنی است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه با تاکید بر جایگاه وحدت در دین مبین اسلام، گفت: اهمیت این مسئله تا جایی است که خداوند در قرآن کریم توجه خاصی به این مقوله داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، ابراهیم رضایی با بیان اینکه مسلمانان در سایه اتحاد می‌توانند به موفقیت دست یابند، تا آنجا که به جرات می‌توان گفت که انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت تجلی یافت، اظهار داشت: مسلمانان اشتراکات بسیاری با هم دارند و در اصول کلی با هم اتفاق نظر دارند و به راحتی می‌توانند در زمینه فروع دین نیز با هم اتحاد داشته باشند و در سایه این اتحاد از برکات آن برخوردار شوند.

وی وحدت بین شیعه و سنی را در بین مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ستودنی دانست و افزود: این اتحاد خصوصا در بین اهل تسنن و تشیع در استان کرمانشاه بسیار پررنگ‌تر از سایر نقاط ایران اسلامی است که با این شرایط می‌توان آینده خوبی را متصور بود و اینکه شرایط روز به روز به سمت بهتر شدن پیش رود.

استاندار کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه در صورت اتحاد شیعه و سنی دشمنان هرگز نخواهند توانست به اهداف و توطئه‌های شوم خود برسند، ابراز امیدواری کرد در سایه وحدت بتوانیم گام‌های موثری در شکوفایی همه جانبه استان برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز