خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

پروانه فعالیت رانندگان تاکسی متخلف باطل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۷

رانندگانی که چندین بار مرتکب تخلف شوند پروانه فعالیت آنها باطل خواهد شد که در این زمینه در کمیته انضباطی پروانه فعالیت یکی از رانندگان کرمانشاهی باطل شده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: این سازمان در راستای انجام وظیفه خود مبنی بر ارئه خدمات و نظارت بر سرویس دهی رانندگان تاکسی مصمم است با نظارت مستمر خود زمینه فعالیت و ارائه سرویس دهی مناسب رانندگان زحمتکش تاکسی به شهروندان را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر اظهار داشت: تاکسیرانی کرمانشاه با انجام اکیپ‌های بازرسی ثابت و سیار بر عملکرد رانندگان تاکسی در سطح استان نظارت کامل دارد و با هر گونه تخلف و یا قانون گریزی از سوی رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اجازه هیچ گونه تخلفی را به برخی رانندگان نمی‌دهد، افزود: متاسفانه بعضیی از رانندگان تاکسی در کرمانشاه که خوشبختانه تعداد آن‌ها هم بسیار اندک است با برخی از رفتارهای خود چهره این قشر زحمت کش را مخدوش می‌کنند که تاکسیرانی کرمانشاه در صورت مشاهده اینگونه موارد اعمال قانون خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: رانندگانی که چندین بار مرتکب تخلف شوند پروانه فعالیت آن‌ها باطل خواهد شد که در این زمینه در کمیته انضباطی پروانه فعالیت یکی از رانندگان کرمانشاهی باطل شده است.

قاسمی فر اظهار داشت: رانندگان باید دقت داشته باشند که صدور مرخصی برای تاکسی‌ها تنها برای راننده و خانواده آن‌ها خواهد بود نه جابجایی مسافر در خارج از شهر که در صورت مشاهده این موارد با رانندگان متخلف برخورد می‌شود و در صورت هرگونه حادثه و یا تصادف هیچ گونه بیمه‌ای به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بیان داشت: رانندگان تاکسی در استان کرمانشاه تحت هیچ شرایطی از برگه‌های مرخصی جعلی استفاده نکنند و در صورت رویت و مشاهده این مورد، پرونده راننده متخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه فرستاد می‌شود.

قاسمی فر در پایان شماره‌های ۸۲۱۱۹۴۸،۸۲۲۸۴۸۴ و سامانه ۱۳۷ شهرداری را برای هرگونه گزارش، انتقاد و… مردمی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز