خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

درصدد راه اندازی مرکز جذب سرمایه گذاری خارجی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۸۱

با توافقات صورت گرفته با رئیس سازمان سرمایه گذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی درصدد راه اندازی مرکز جذب سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه هستیم.

ایلنا: استاندار کرمانشاه گفت: هدف از تشکیل جلسه و تبادل نظرهای صورت گرفته با معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی در هفته گذشته برای استفاده و جذب سرمایه گذاران خارجی در کرمانشاه بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی اظهار داشت: در این جلسه عنوان شد که طبق بررسی‌های صورت گرفته، استان کرمانشاه طی سه سال گذشته در جهت جذب سرمایه گذاری‌های خارجی موفق عمل نکرده لذا به همین لحاظ مورد توافق قرار گرفت که به منظور ایجاد بسترهای لازم و تسریع در این امور، مرکز جذب سرمایه گذاری خارجی در استان راه اندازی شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای معرفی به سرمایه گذاران خارجی بسیار گسترده است، گفت: بدون تردید معرفی و شناساندن صحیح این ظرفیت‌ها بستر بسیار مناسبی جهت جذب سرمایه گذاری‌های خارجی در استان فراهم خواهد ساخت، بنابراین برنامه‌ها و راهکارهای این موضوع باید هر چه سریع‌تر در کرمانشاه دنبال و مورد پیگیری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در این جلسه دعوت از سرمایه گذاران کشورهای ترکیه و عراق مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد که به منظور ترویج و گسترش زمینه استفاده از سرمایه گذاران خارجی، از استان‌های غربی کشور در استان کرمانشاه دعوت کنیم تا شرایط و امکانات بهتری برای سرمایه گذاری در استان‌های غربی نیز مهیا شود.
استاندار کرمانشاه از آمادگی‌های لازم در استان برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای با استفاده از سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت: برای تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف با بهره گیری از سرمایه گذاران خارجی بزودی در استان فراخوان داده خواهد شد و تلاش می‌کنیم که هر چه سریع‌تر زمینه‌ها و بسترهای لازم در استان برای این مهم صورت گیرد.
مهندس رضایی بابادی در پایان از مسولین دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست تا پروژه‌هایی که قابلیت اجرا توسط سرمایه گذاری‌های خارجی را دارند، شناسایی و معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز