خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانه‌ای اعلام شد؛

حمایت احزاب و تشکل‌های سیاسی حامی دولت از استاندار کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۰

احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های حامی دولت یازدهم در استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از ابراهیم رضایی، استاندار کرمانشاه اعلام کردند.

ایلنا: احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های حامی دولت یازدهم در استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از ابراهیم رضایی، استاندار کرمانشاه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، احزاب، تشکل‌ها در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب، خطاب به مردم استان آمده است: همچنانکه استحضار دارید احزاب، تشکل‌ها، شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح طلب و اعتدالگرای استان که همراه با ملت بزرگ ایران در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری نقش به‌سزایی ایفا نموده و شخصیتی حقوقدان، سیاستمداری شجاع و با تجربه و دلسوز را برای مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمودند، از‌‌ همان روز بعد از انتخابات با تشکیل جلسات متعدد تعدادی از فرزندان شایسته و توانمند استان را جهت تصدی مقام استانداری به وزارت کشور معرفی نمودند، اما بعلت مقاومت تعدادی از نمایندگان استان در مجلس و اصرار آنان بر ماندن استاندار قبلی و مخالفت شدید آنان نسبت به گزینه‌های بومی پیشنهادی از سوی اصلاح طلبان، وزارت کشور را برآن داشت گزینه‌ای دیگر به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از آنجائیکه مردم استان دستیابی به خواست و حقوق حقه خود را در شعار‌ها و وعده‌های دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تبلور یافته می‌پندارند، رضایتمندانه، استانداری با سوابق اصلاح طلبی معرفی شده از سوی هیئت دولت را مورد استقبال قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید: اما روند تحولات دو ماه گذشته در استان نشان می‌دهد جریانی اقتدارگرا و تمامیت خواه و شکست خورده توسط مردم با انواع و اقسام ترفند‌ها، تهمت‌ها و تهدید‌ها نسبت به نیروهای مومن، شایسته و وفادار به نظام و ایجاد موانع و کار شکنی‌های مختلف نسبت به اقدامات و اجرای برنامه‌های نماینده دولت تدبیر و امید در استان سعی می‌نماید یاس و نا‌امیدی توام با نا‌کارآمدی را در جامعه القاء نماید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما حامیان دولت تدبیر و امید و جریان اصلاحات ضمن محکوم کردن کسانی که منافع مردم و مصالح استان را فدای امیال و خواسته‌های جناحی و گروهی و فامیلی خود نموده و با روشهای تخریبی و غیراخلاقی سعی در ایجاد موانع در روند توسعه استان دارند، از استاندار استان می‌خواهیم بدون توجه به این گونه غوغا سالاری‌ها و تهدیدات، با تکیه بر سرمایه عظیم اجتماعی که‌‌ همان مردم فهیم و غیور استان می‌باشد و با استفاده از نیروهای توانمند، متخصص و شایسته که حماسه عظیم ۲۴خرداد را خلق کردند، در راستای تحقق وعده‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید با تمام توان حرکت نماید.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: به تمام کسانی که همراهی و همدلی و همکاری با مدیریت عالی استان را برای توسعه استان و معیشت و رفاه مردم وجهه همت خویش قرار داده‌اند از جمله نمایندگان مجلس، طیفهای سیاسی تاثیر گذار و نخبگان درود می‌فرستیم. بدیهی است این حمایت و همراهی تا زمانی که اقدامات و تحولات ایجاد شده توسط استاندار اولا رضایتمندی مردم را به وجود آورد و ثانیا بهبود شاخص‌های توسعه، اشتغال و به طور کلی نمادی از توسعه همه جانبه استان عینیت بخشد، ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز