خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

۲۴ هزار واحد مسکن مهر کرمانشاه از مشکل برق رنج می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۱

۲۴ هزار و ۴۷۶ واحد مسکونی مهر در استان کرمانشاه از مشکل برق رنج می‌برند که ۲۳ هزار و ۲۱۶ مورد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و یک هزار و ۲۶۰ مورد نیز مربوط به واحدهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهر سازی و استاندار کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون ۴۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و هفت هزار و ۸۷۶ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان در حال ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسن فدایی اظهار داشت: در بررسی‌های به‌عمل آمده ۲۱ هزار و ۱۵۳ واحد از مجموع واحدهای در حال ساخت در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارای مشکل آب هستند که ۲۰ هزار و ۶۲۹ مورد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۵۲۴ مورد نیز مربوط به زیر ۲۵ هزار نفر است.

فدایی ادامه داد: ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد نیز مشکل فاضلاب دارند که ۱۹ هزار و ۵۲۹ مورد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۴۲۸ مورد نیز مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲۴ هزار و ۴۷۶ واحد مسکونی مهر از مشکل برق رنج می‌برند که ۲۳ هزار و ۲۱۶ مورد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و یک هزار و ۲۶۰ مورد نیز مربوط به واحدهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

فدایی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۱۸ واحد نیز در مجموع شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت مشکل گاز دارند، یادآور شد: تمامی واحدهای مسکن مهر در حال ساخت در استان کرمانشاه با مشکل بیمه و مالیات مواجه هستند.

وی همچنین به مقاوم سازی واحدهای شهری و روستایی استان نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع سه هزار و ۹۵۰ واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۴۲ هزار و ۸۸۸ واحد روستایی نیز در حال مقاوم سازی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز