خبرگزاری کار ایران

سارق اینترنتی در کرمانشاه دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۵۰

رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی خبر داد که با استفاده از اطلاعات ذخیره شده از جمله رمز دوم و شماره کارت بانکی بر روی تلفن همراه شخصی دیگر، دست به سرقت اینترنتی زده بود.

ایلنا: رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی خبر داد که با استفاده از اطلاعات ذخیره شده از جمله رمز دوم و شماره کارت بانکی بر روی تلفن همراه شخصی دیگر، دست به سرقت اینترنتی زده بود.

به گزارش خبرگزای ایلنا از استان کرمانشاه، رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: خانمی با در دست داشتن شکواییه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و اظهار داشت اشخاصی نا‌شناس مبلغی بالغ بر سه میلیون ریال را بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت کرده‌اند که کارکنان پلیس فتا استان بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ اسد اله زحمتکش در ادامه بیان داشت: کارکنان این پلیس با انجام استعلامات فنی و کارعلمی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم در این رابطه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اقرار متهم به جرم خود گفت: متهم زمانی که مدارک و شواهد را در برابر خود دید لب به سخن گشود و اذعان داشت شاکی از آشنایانم بوده که برای گرفتن یک تماس گوشی تلفن وی را قرض گرفته‌ام و با بررسی شمارهای داخل آن متوجه شدم شماره کارت بانکی، رمز دوم و CVV۲ حساب وی بر روی آن ذخیره شده است. با دیدن شماره حساب وسوسه شدم موجودی حساب بگیرم و زمانی که اطلاع پیدا کردم حساب بانکی خالی نیست تصمیم به برداشت از آن گرفتم، برای این کار از خطوط ثبت نشده و کافی نت‌ها استفاده کردم و هرگز گمان نمی‌کردم دستگیر شوم.

رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه عنوان کرد: در این سرقت شاکی به هشدارهای پلیس فتا توجهی نکرده و اطلاعات خود را بر روی گوشی تلفن ذخیره کرده بود.

وی در پایان افزود: در مورد این پرونده متهم جوان با قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز