خبرگزاری کار ایران

زرافشانی در گفتگو با ایلنا:

اختلاف نظر شورا با شهردار کرمانشاه طبیعی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۴

اختلاف نظر شورای شهر با شهردار کرمانشاه یک مسئله طبیعی و بدیهی است و نیاز به جنجال آفرینی برخی‌ها ندارد.

ایلنا: رئیس شورای شهر کرمانشاه در مورد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی کارکنان وخانواده بزرگ شهرداری گفت: شورای شهر کرمانشاه تصمیم گرفت به خاطر گرامیداشت قهرمانان ورزشی که در مجموعه شهرداری حضور دارند مراسمی برگزار کند.

خسرو زرافشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه اظهار داشت: به نظرم این تصمیم و برگزاری این مراسم کار خیلی قشنگی بود و امیدوارم هر سال شاهد برگزاری این مراسم باشیم.

زرافشانی اشاره‌ای به موضوع استخدام قهرمانان ورزشی کرمانشاه توسط شورای شهر داشت و تاکید کرد: در رابطه با موضوع استخدام قهرمانان ورزشی استان من با استاندار صحبت کرده‌ام و نظر ایشان نیز در این مورد مثبت بود، البته سایر ادارت استان نیز باید در این زمینه همکاری کنند، به هرحال امیدوار هستم تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه دلیل غیبت شهردار را مشغلهٔ کاری‌اش دانست و تصریح کرد: البته من متوجه غیبت شهردار نبودم. ولی حتم دارم غیبت مهندس قربانی به دلیل مشغله کاری‌اش بوده است. به هرحال چون در اواخر سال قرار داریم باید برنامه بودجه سال آینده تصویب شود وچون شهردار به شدت پیگیر این موضوع هستنددر این مراسم حضور پیدا نکرد.

زرافشانی با بیان اینکه هیچ اختلافی بین شورای شهر و شهردار کرمانشاه وجود ندارد، گفت: هیچ اختلافی بین شورای شهر و شهردار وجود ندارد. البته اختلاف سلیقه و اختلاف نظر وجود دارد که به نظرم این موضوع کاملا طبیعی است.

وی در پایان در مورد اخبار مربوط به استعفای شهردار پس از تعطیلات فقط به یک نکته اکتفا کرد وگفت: خدواند هر چه تقدیر کند باید آن را بپذیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز