خبرگزاری کار ایران

اصلاح ۶ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۹

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در نه ماه سال جاری در شهر اسلام آبادغرب می توان به حفاری سه حلقه چاه، لوله گذاری آب بطول ۴۱۵۵ متر و اجرای شبکه فاضلاب بطول ۱۸۵۰ متر، اشاره کرد.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آبادغرب گفت: در راستای اهداف و مسولیت‌های که شرکت آبفا در قبال مردم دارد، این امور تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها قرار داده بدین منظور در نه ماهه سال جاری در حوزه توسعه شبکه آب بیش از ۴۱۵۵ متر لوله گذاری و در حوزه فاضلاب ۱۸۵۰م‌تر اصلاح و بازسازی شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر اسلام آباد غرب اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب، علی حسین منصوری اظهار داشت: علاوه بر انجام اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب یک سری اقدامات در راستای کاهش آب بدون درآمد صورت گرفته از جمله این اقدامات می‌توان به تعویض کنتورهای خراب و فرسوده به تعداد ۹۶۶ دستگاه، نشت یابی شبکه توزیع آب بطول ۱۹ کیلومتر، شناسایی و جمع آوری ۷۲ فقره انشعاب غیر مجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز، ۲۱۶ فقره استاندارد نمودن انشعابات غیر استاندارد، رفع حوادثآب به تعداد ۱۱۳۱ مورد و پیمایش ملک به ملک به تعداد۳۶۶۱ مورد اشاره کرد که حاصل این اقدامات جلوگیری از هدر رفت آب به میزان ۵/۱۲ لیتر در ثانیه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد۱۳۳ مورد تعویض دریچه منهول فاضلاب صورت گرفته، ۲۷۵۶ عدد منهول فاضلاب لایروبی و ۱۶۵دریچه منهول همسطح سازی شد که هدف از همسطح سازی دریچه‌های منهول، پیشگیری از به وجود آمدن اختلال در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از مدفون ماندن دریچه‌های منهولهای فاضلاب، در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت ساکنین شهر، جلو گیری از چالش‌های زیست محیطی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری اکیب‌های این امور نسبت به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب اقدام نموده‌اند. از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۰ کیلو متر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب شهر شستشو و لایروبی گردید که این عملیات مطابق زمانبندی مشخص و با نظارت مستمر کار‌شناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آباد با اشاره به اهداف شرکت آبفا در خصوص تأمین آب سالم و بهداشتی برای مشترکین گفت: در راستای پایش و کنترل سلامت و بهداشت آب از منابع تولید تا منابع مصرفی در نه ماه گذشته آزمایشات باکتریولوژیک، بیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی، مطابق برنامه مدون در سطح شهر اسلام آباد صورت گرفته است که نتایج آزمایشات یاد شده بنا به گزارشهای مرکز بهداشت دلالت بر مطلوبیت ۱۰۰ در صد آب شهر اسلام آبادغرب داشته و این فعالیت‌های کنترلی مستمر در دستور کار روزمره قرار دارد. با توجه به انجام ۱۱۹۱۳ مورد کلر سنجی و ۵۵۸ مورد آزمایش میکروبی، ۲۹مورد آزمایش فیزیکی و شیمیایی با مطلوبیت صد درصد طی سال گذشته، سلامت شبکه و عدم بار میکروبی آن مورد تأیید است.

وی در پایان اظهار داشت: در این مدت تعداد ۳۳۷ فقره انشعاب آب و فاضلاب جدید به مشترکان واگذار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز