خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر دینور در گفتگو با ایلنا:

ضریب امنیت در «دینور» بالا‌تر از استانداردهاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۳

بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی به ویژه پاسگاه دینور، ضریب امنیت در این شهر و بخش بالاتر از حد استانداردهای کشور است.

ایلنا: شهردار شهر دینور گفت: دینور از بخشهای مهم و تاریخی استان کرمانشاه محسوب می‌شود که دارای پتانسیل‌های گردشگری، فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی است.

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه اظهار داشت: مردم دینور از قدیم الایام مردمانی، مومن و خداجو بوده‌اند، همین خصیصه باعثشده که این مردمان روحیه‌ای آرامش طلب و آرام داشته باشند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب و توجه ویژه نظام به روستا‌ها و دیگر نقاط دور از مرکز کشور، این بخش و شهر نیز به تاسی از این برنامه، توانست سطح امنیتی و آسایش خود را بالا ببرد.

شهردار دینور با اشاره به اینکه تعامل بسیاری خوبی بین شهروندان و نیروهای انتظامی منطقه برقرار است، گفت: از چند سال پیش ضریب امنیتی در بخش دینور بالا رفته است و خوشبختانه چند وقت پیش با روی کار آمدن سروان «نریمان شاه آبادی» به عنوان رئیس پاسگاه بخش، تا حد قابل توجهی از میزان سرقت‌ها و ناامنی‌ها کاسته شده است که این را باید مرهون تلاش شبانه روزی پرسنل تحت امر این فرمانده محترم دانست.

حیدریان عنوان کرد: از همین جا به نمایندگی مردم بخش و شهر دینور به نیروهای تحت امر فرماندهی این پاسگاه، خسته نباشید می‌گویم.

شهردار دینور گفت: دینور از نظر کشاورزی جایگاه بسیار خوب و مستعدی در استان و حتی کشور دارد و این می‌تواند زمینه‌های رشد اقتصاد و بالا رفتن آمار اشتغال پایدار در منطقه را افزایش دهد.

وی به عملکرد این شهرداری اشاره داشت و افزود: شهرداری شهر دینور برای ارتقا سطح زندگی مردم این منطقه تلاش داشته است و براساس بودجه سالانه خود، اقدام به خدمات رسانی به مردم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز