خبرگزاری کار ایران

خیرین نیکوکار ۱۱۶ میلیارد ریال به نیازمندان استان کرمانشاه اهدا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۸

خیرین نیکوکار با مشارکت در طرح های کمیته امداد امام خمینی(ره) و واریز کمک های نقدی به صنادیق صدقات بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال به نیازمندان استان کرمانشاه اهدا کردند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاپایان دی ماه بالغ بر ۳۸میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات استان کرمانشاه جمع آوری شده است وصدقات مردمی از بالغ بر ۲۰۷ هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک تعبیه شده در سطح شهر، ادارات و منازل جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، سیامک پاکرو افزود: همچنین طی ده ماهه سالجاری خیرین جهت اجرای طرح‌های مساعدتی بیش از ۷۸ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا کردند. ودرجشن‌های نیکوکاری وعاطفه‌ها، رمضان، کوثر، اکرام ایتام، شفا و… از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با کمک‌های خیرین و در راستای مساعدت به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بالغ بر ۱۰۸ میلیارد ریال کمک مردمی در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری کمک‌های مردمی این استان نسبت به سال گذشته از رشد ۴۰ درصدی برخوردار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز