خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

کرمانشاه نیازمند ثبات مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۲۹

امروز نیاز کرمانشاه تعهد و تخصص در کنار بومی بودن است. / مدیرانی که به هر نحو ممکن از این استان خارج می‌شوند، سرمایه‌هایی هستند که از دست مردم می‌روند.

ایلنا: معاون خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: امید همه کسانی که به نوعی در صف اعتدال قرار گرفتند، تدبیر و امید در انجام امور به ویژه چینش مدیران بود.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: تغییر سریع و احساسی مدیران بدون هیچ گونه تدبیر و برنامه‌ای می‌تواند خواسته‌ها و شعارهای دولت یازدهم را به عقب برگرداند و این اصلا به صلاح دولت و مردم نیست.

وی در ادامه به تغییر برخی از مدیران ارشد استان کرمانشاه اشاره داشت و افزود: بهتر بود که بعد از تخصص و تعهد، اولویت در این تغییر‌ها، بومی بودن مسئولان قرار می‌گرفت. متاسفانه زمزمه جابجایی برخی از مدیران بومی و کارآمد استان کرمانشاه به گوش می‌رسد.

زارعی در ادامه بیان داشت: باید این واقعیت را قبول کنیم که برخی از مدیران ارشد و بومی در استان کرمانشاه وجود دارند که چیزی از مدیران تراز اول کشور در بحثمدیریت و تخصص کم ندارد، با این حال متاسفانه در چند سال گذشته، شاهد جابجایی اتوبوسی این مسئولان از سوی دولت‌ بوده‌ایم.

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: نباید با ورود به مباحثاحساساتی و حزبی، چشم بر پتانسیل‌های این استان ببندیم. هستند مدیرانی در این استان که کارآیی آن‌ها برای همه مبرهن و روشن است، پس نباید این افراد در لیست جابجایی‌ها قرار بگیرند.

زارعی با اشاره به اینکه کرمانشاه بیش از پیش نیازمند ثبات مدیریتی است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از فعالان سیاسی در استان کرمانشاه از این رویه ناخرسند شده‌اند که این رویه به هیچ وجه به صلاح استان نخواهد بود.

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: از استاندار محترم کرمانشاه می‌خواهم که در تغییر مدیران به برخی از جوانب نیز توجه داشته باشند و اجازه ندهند که مدیران بومی در این استان، به دیگر مناطق کشور منتقل شوند که در صورت ادامه این رویه باید منتظر روزهای بی‌رونق و کساد اقتصاد و فرهنگ کرمانشاه باشیم.

وی در پایان نیاز امروز کرمانشاه را تعهد و تخصص عنوان کرد و افزود: امروز نیاز کرمانشاه تعهد و تخصص در کنار بومی بودن است، مدیرانی که به هر نحو ممکن از این استان خارج می‌شوند، سرمایه‌هایی هستند که از دست مردم می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز