خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

نباید مدیران بومی کرمانشاه به دیگر استان‌ها منتقل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۰۵

استاندار کرمانشاه باید اعلام کند که ملاکش برای جابجایی مدیران چیست؟ آیا مدیران باید تنها اصلاح طلب باشند و یا اینکه غیربومی. در هر دو صورت اگر قضیه به همین منوال باشد نباید به توسعه کرمانشاه در آینده زیاد هم خوشبین باشیم.

ایلنا: معاون خانه کارگر کرمانشاه اظهار داشت: حرکت در مسیر اعتدال و تدبیر می‌تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات به جای مانده از دولت‌های نهم و دهم در کشور شود.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه گفت: مدیرانی که از سوی دولت تدبیر و امید انتخاب و منصوب می‌شوند باید اولین اولویت خود را حرکت در مسیر اعتدال و آینده‌نگری برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و همچنین دولت یازدهم قرار دهند.

معاون خانه کارگر کرمانشاه بیان داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدیر هر دولتی در استان‌ها، استانداران هستند، پس لازم است که وزارت کشور و آن دست از افرادی که در تعیین مدیر ارشد استانی نقش دارند، افرادی را در این پست منصوب کنند که نگاه یکسان به گروه‌های مختلف داشته باشد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه تا امروز در تعیین و جابجایی برخی از مدیران اجرایی در استان کرمانشاه گاهآ صلاح استان و مردم در نظر گرفته نشده است که این رویه می‌تواند برخی تضاد‌ها را گسترده‌تر می‌کند.

معاون خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به اینکه این روز‌ها زمزمه تغییر و جابجایی برخی از مدیران شایسته و بومی استان کرمانشاه به گوش می‌رسد، اظهار داشت: هیچ فرد منصفی منکر و مخالف جابجایی و تغییر نیست، ولی برخی احتمالات در جابجایی‌ها که این روز‌ها به گوش می‌رسد به صلاح استان کرمانشاه نیست.

این فعال سیاسی نقش احزاب و گروه‌ها در تعامل با مدیریت ارشد استان را یادآور شد و گفت: استاندار محترم کرمانشاه باید در انتخاب و حتی جابجایی درون استانی مدیران، نقطه نظرات و انتقادات فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کرمانشاه را مدنظر داشته باشد.

زارعی بیان داشت: درست است که تغییر فرمانداران در هر دولت جدیدی در ایران امری طبیعی است، ولی نباید در مسیری حرکت کنیم که به صورت یک‌جا و بدون در نظر گرفتن نقاط مثبت برخی از فرمانداران اقدام به تغییر آن‌ها کنیم.

معاون خانه کارگر کرمانشاه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید براساس خواسته‌های ملت ایران تشکیل شده است، پس هرگونه تغییر و یا جابجایی در سطح مدیران باید با رضایتمندی و صلاح مردم باشد و از ورود به بحث‌ها و درگیری‌های سیاسی و حزبی به شدت اجتناب شود.

زارعی با اشاره به اینکه استاندار کرمانشاه هم باید در جابجایی‌ها سعه صدر داشته باشد، گفت: از مهندس رضایی استاندار محترم کرمانشاه می‌خواهیم که ‌‌نهایت تلاش را داشته باشند که اجازه ندهند مدیران شایسته استان کرمانشاه به دیگر نقاط کشور کوچ داده شوند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: بی‌شک تغییر بدون تدبیر هر مدیری می‌تواند عواقب غیرقابل پیش بینی برای استان در پی داشته باشد. استاندار کرمانشاه باید اعلام کند که ملاکش برای جابجایی مدیران چیست.

وی ادامه داد: دولت دکتر روحانی سرلوحه کار خود را تدبیر قرار داده است، یعنی میانه روی و تعقل و سپس عمل، پس اصلا به جا نیست که با این شدت تغییرات گسترده مدیران بومی انجام شود و آن‌ها را به نوعی به دیگر استان‌های کشور منتقل شوند.

زارعی اظهار داشت: هیچ دلسوزی در این خطه دوست ندارد که کرمانشاه به محل پرورش مدیران باشد تا پس از کسب تجربیات لازم آن‌ها به دیگر استان‌های کشور کوچانده شوند که این رویه تنها حاصلش پسرفت کرمانشاه در همه حوزه‌هاست.

معاون خانه کارگر استان کرمانشاه در پایان گفت: بهتر است که استاندار کرمانشاه در تغییر مدیران اجرایی استان، با فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشورت‌های لازم را داشته باشند تا خدایی ناکرده باعثکدورت نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز