خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان صحنه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۹۰

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه منصوب شد.

ایلنا: طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه منصوب و معرفی شد شد.

​​به گزارش خبرگزاری " ایلنا " در صحنه، درمراسم معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه که با حضور ریاست دانشگاه، امام جمعه، فرماندار، مدیراجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مدیران و مسئولان ادارات و ارگان های مختلف در بیمارستان معاون صحنه برگزار شد، از خدمات دکتر محمدسعید سریری سرپرست سابق تقدیر و دکتر حمید اکبری به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

در این مراسم دکتر محمد رضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و قائم مقام وزیر در استان گفت: مردم برای بهره مندی از خدمات بخش سلامت هزینه های درمان سهم زیادی را پرداخت کرده و با مشکلاتی مواجه بوده اند ولی در دولت جدید رئیس جمهور و وزیر بهداشت دیدگاه بسیار عالی به کاهش هزینه های بیماران دارند که در این خصوص تلاش و پیگیری آنان برای افزایش بودجه و افزایش تعهدات بیمه ها نوید بخش آینده ای خوب است.

امام جمعه وفرماندار شهرستان صحنه نیز طی سخنانی بر ارتقاء سطح خدمات ارایه شده تاکید نمودند.

در این مراسم دکتر سریری سرپرست سابق به ارائه گزارش عملکرد چند سال مسئولیت خود در شبکه پرداخت و دکتر اکبری برنامه های خود رابرای پیشرفت بخش سلامت شهرستان بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز