خبرگزاری کار ایران

با حکم شورای عالی استانها؛

منصور روشناسی معاون دولت و امور کمیسیون های شورای عالی استانها شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۲۳

منصور روشناسی از نخبگان برجسته استان کرمانشاه به عنوان معاون دولت و امور کمیسیون های شورای عالی استانها انتخاب شد.

ایلنا: منصور روشناسی از نخبگان برجسته استان کرمانشاه بعنوان معاون دولت و امور کمیسیون های شورای عالی استان ها انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از کرمانشاه؛ شورای عالی استان ها از چهار معاونت برخوردار است که برای نخستین بار یک کرمانشاهی معاونت کلیدی آنرا عهده دار شده است.

روشناسی دارای مدرک MBA از دانشگاه تهران و دارای سوابق متعدد تخصصی ملی و بین المللی است. رئیس شورای عالی استانهای کشور؛ رئیس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استانها؛ عضو کمیته مدیریت محلی و شوراها در مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ عضو کمیته BLP برنامه اسکان بشرملل متحد(بهترین عملکردموثردر بهبود زندگی)؛ رئیس دوره ای گروه تخصصی در خصوص مدیریت شهری در دانشگاه آکسفورد کشور انگلستان؛ رئیس گروه تخصصی برنامه های عمرانی و مدیریت شهری در وین کشور اتریش تنها بخشی از سوابق تخصصی و مدیریتی ایشان بحساب می آید.

این انتخاب در حالی است که متأسفانه از بکارگیری چنین نیروهای مستعد و نخبه ای با توجه به میل و رغبت آنها برای خدمت به استان خود مورد بی توجهی قرار می گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز