خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه در دیدار با سفیر ژاپن:

فرصت های خوبی در استان کرمانشاه برای سرمایه گذارن خارجی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۹۱

استاندار کرمانشاه در دیدار با سفیر ژاپن به مزیت‌ها و فرصت‌های خوب استان برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران ژاپنی در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و صادرات به کشور عراق تاکید کرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در دیدار با سفیر ژاپن بر مزیت‌های استان برای سرمایه گذاری، سرمایگذاران خارجی تاکید کرد و گفت: مزیت‌ها و فرصت‌های خوبی در استان کرمانشاه برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران ژاپنی در زمینه‌های صنعت کشاورزی، گردشگری و صادرات به کشور عراق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه در دیدار با سفیر ژاپن به مزیت‌ها و فرصت‌های خوب استان برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران ژاپنی در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و صادرات به کشور عراق تاکید کرد.

وی کرمانشاه را از استان‌های مهم کشور دانست و افزود: این استان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و استعدادهای فراوانی برای سرمایه گذاری دارد.

رضایی بابادی با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰ کیلومتر مرز رسمی با کشور عراق، گفت: ۶ مرز رسمی مشخص در استان جهت صادرات به کشور عراق وجود دارد و این منطقه دارای بسترهای بسیار مناسب برای صادرات به کشور عراق است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه بازسازی عراق چندین دهه طول می‌کشد لذا این استان محل و مکان خوبی جهت سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی به ویژه سرمایه گذاران ژاپنی در صادرات کالا و همچنین ایفای نقش در بازسازی کشور عراق است.

وی با اشاره به مزیت‌های خوب استان در مسیر صادرات، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی ژاپن می‌توان این مزیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را تقویت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز