خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی منطقه ۹ خبر داد:

آمادگی ۵۱ مرکز در استان کرمانشاه جهت خرید گندم از کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۰۴

در صورت اعلام شرکت متولی خرید گندم، ۵۱ مرکز خرید در استان آماده خرید گندم از کشاورزان به صورت مستقیم است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی منطقه ۹ گفت: در صورتی که شرکت متولی اصلی خرید گندم اعلام شود، ۵۱ مرکز خرید در استان، آمادگی خرید گندم از کشاورزان را به صورت مستقیم دارد.

مظفر رحمت آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، گفت: در صورتی که شرکت متولی اصلی خرید گندم اعلام شود، ۵۱ مرکز خرید در استان آمادگی خرید گندم از کشاورزان را به صورت مستقیم داشته و پول آن نیز در کمترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی ظرفیت استان برای خرید گندم را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: تمام تمهیدات لازم برای خرید گندم در استان در نظر گرفته شده تا محصول برداشتی کشاورزان در کم ترین زمان خریداری و به انبارهای تحت نظارت شرکت بازرگانی دولتی منتقل شود.

رحمت آبادی تصریح کرد: در صورت ادامه بارندگی ها حدود ۹۰۰ هزار تن گندم تولید شده و امیدواریم متولیان خرید بتوانند حداقل ۷۰۰هزار تن از آنرا به صورت مستقیم خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی منطقه ۹ در پایان ابراز امیدواری کرد تمام بخش های استان برای خرید به موقع و مناسب گندم همکاری لازم را به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز