خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خبر داد:

اقامت ۱.۴ میلیون مسافر نوروزی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۱۵

از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان روز چهاردهم فرودین ماه بیش از یک میلیبون و ۴۰۰ هزار نفر در استان اقامت کرده‌اند.

ایلنا: از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان روز چهاردهم فرودین ماه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان اقامت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع اقامت مسافرین نوروزی در استان در نوروز ۹۳ تعداد ۱۲ هزار نفر در هتل‌ها، ۳۸۲ نفر در هتل آپارتمان، ۷ هزار و ۲۱۰ نفر در کمپ‌های موقت شهرداری‌ها، ۳ هزار و ۲۲۲ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۹۶ هزار نفر در مدارس، ۳۹ هزار و ۱۵۳ نفر در مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های ورزشی و مابقی در چادرهای مسافرتی و سایر مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

علی فعله‌گری گفت: در نوروز ۹۳ تعداد ۱ هزار و ۱۵۴ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز بین راهی، دفا‌تر خدمات مسافرتی صورت گرفت که خوشبختانه هیچ گونه شکایتی از مراکز فوق در سطح استان نداشتیم.

فعله‌گری گفت: در ایام نوروز واحد نظارت اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بازرسی مشترکی بهمراه بازرس صنعت، معدن و تجارت، بازرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی، بازرس ویژه بهداشت استان و شهرستان‌ها، بازرس تعزیرات حکومتی، بازرس اتحادیه هتلداران و بازرس دامپزشکی به طور روزانه در سطح استان انجام گرفت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر تصریح کرد: امسال شاهد حضور چشمگیر بازدیدکنندگان از مراکز تاریخی، تفریحی، گردشگری و موزه‌ها در سطح استان بودیم که مجموعه تاریخی، فرهنگی تاقبستان با ۱۳۲ هزار و ۵۰ نفر بازدید کننده در مجموع در صدر بازدیدهای مسافرین نوروزی قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: در طی ایام نوروز چهار مجموعه تاقبستان، پایگاه جهانی بیستون، سراب نیلوفر و غار قوری قلعه توانستند بیشترین گردشگران را به خود جذب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز