خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر یکشنبه؛

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۶۳

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله " مصطفی علما " در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: در ۱۵۰ سال گذشته انقلاب های متعددی در کشورهای مختلف جهان رخ داده اما همه کارشناسان سیاسی جهان بر این واقعیت معترف هستند که هیچکدام آن ها به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران نبوده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری ولایت فقیه توانسته پشت ابرقدرت های زیادی را به خاک بمالد، یادآور شد: امام(ره) انقلاب ما را به پیروزی رساند و هم اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب با همان اقتدار امام(ره) سکان هدایت نظام و کشتی انقلاب را برعهده گرفته اند.

آیت الله علما افزود: رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری باعثشده دشمنان در ۳۵ سال گذشته تمامی نقشه هایشان نقش برآب شده و نتوانند کوچکترین آسیبی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی ادامه داد: اقتدار انقلاب اسلامی ما برگرفته از اسلام ناب است و تا زمانی که حول محور اسلام باشیم هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به نظام و انقلاب و کشور ما وارد کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه در تبیین کلی سیاست های نظام، اظهار داشت: این افراد به عنوان انسان هایی آگاه به مسائل روز، مردم را از اتفاقات پیرامونشان آگاه و از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

آیت الله علما همچنین با معرفی حجت الاسلام امیرمحمدی پور امام جمعه جدید شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان فردی آگاه، ابراز امیدواری کرد تا وی بتواند در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند به مردم این شهرستان خدمت کند.

وی در پایان، از زحمات حجت الاسلام ابطحی امام جمعه پیشین اسلام آبادغرب نیز قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز