خبرگزاری کار ایران

آیت الله علما:

فرقه گرایی، هدف دشمن برای جلوگیری از گسترش اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۴۶

از جمله توطئه های دشمن برای مانع شدن گسترش اسلام، فرقه گرایی و رواج تفرقه در میان مسلمانان است.

از جمله توطئه های دشمنان برای مانع شدن گسترش اسلام، فرقه گرایی و رواج تفرقه در میان مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در همایش بزرگ وحدت امامت مسلمین راهبرد ایجاد امت واحده اسلام که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد با اشاره به نقش تاثرگذار برگزاری چنین همایش ها و جلساتی در استان و سایر مناطق کشور گفت: تاثیر اینگونه از جلسات هنگامی بهتر ظهور می یابد که یک همفکری و هم اندیشی و تدبیر و مدیریت چه برای داخل و چه خارج از کشور وجود داشته باشد.

وی افزود: در هر زمان برای هر امتی یک هادی، یک مربی، یک پیش راه وجود داشته، زمانی رسول اکرم(ص)، زمانی دیگر امامان(ع)، یک زمان خلیفه و هنگامی دیگر ولایت فقیه بوده است، زمانی نبوده که این نباشد این صراحط قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه تشریح کرد: در عصر حاضر، مردم تشنه ارزش ها هستند و اسلام به عنوان دینی که سرشار از ارزش هاست، بسیاری را مجذوب خود کرده است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه ما یک حرف، یک سنت و یک ایدئولوژی داریم و باید بتوانیم با آن کتاب و سنت آل بیت(ع) را گسترده کنیم، تصریح کرد: امروز علما، فضلا، روحانیون و نخبگان جهان اسلام وظیفه دارند در راستای بقای اسلام و تفکر اسلامی گام های موثری بردارند.

وی مهم ترین عامل بقای اسلام را تحکیم وحدت میان مسلمان دانست و افزود: به هر میزان که وحدت مسلمانان بیشتر باشد، دشمن از رسیدن به اهداف پلید خود بیشتر ناکام می ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز