خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر کرمانشاه:

باید تفکر شورا محله را برای مدیریت بهتر شهری ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۹۴

برای اینکه بتوانیم در راستای خدمات دهی مناسب در خدمت شهر و توسعه آن باشیم باید تفکر شورا محله را برای مدیریت بهتر شهری ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در راستای خدمات دهی مناسب در خدمت شهر و توسعه آن باشیم باید تفکر شورا محله را برای مدیریت بهتر شهری ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، " خسرو زرافشانی " گفت: باید به دنبال شهری باشیم که شهروند مداری در اولویت کارها قرار گیرد و با مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف شهری موفق باشیم لذا از تمامی مدیران شهری بویژه شهرداران مناطق می خواهیم تا در این زمینه شرایط مناسب را مهیا سازند.

وی بیان داشت: یکی از اهداف شهرداران مناطق باید ایجاد بسترهای مناسبی به منظور بهره گیری از مشارکت شهروندان و محله برای مدیریت محلات خود بنا به خواست و نیاز خود آنان باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان داشت: شورا محله ها یکی از بازوان توانمند مدیریت شهری خواهند بود که در این زمینه باید تفکر شورا محله را برای مدیریت بهتر و با کیفیت شهر فراهم نماییم و امروزه باید بدانیم که وظیفه ما داشتن و پروندان شهروندان دغدغه مند نسبت به همه امور شهری می باشد.

زرافشانی افزود: یکی از معضلات مدیریت شهری در شهرداری ها فقدان چهارچوب نظام مند برای استفاده هرچه بهتر و بیشتر از مشارکت شهروندان بوده که امیدواریم با وجود شوراهای اسلامی شهر و در پی آن راه اندازی شورا محله ها از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، مشارکت و همکاری و همدلی مردم در عرصه مدیریت شهری را ضامن پیشرفت و توسعه دانست و گفت: دریافت پیشنهادات نظرات و انتقادات جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی بهتر و به شهروندان با توجه به نیازهای مردم از مسائل اساسی است که باید در دستور کار مدیران شهرداری چه در سازمانها و چه در مناطق قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز