خبرگزاری کار ایران

میرزایی:

فرماندار قصرشیرین به شهرداری این شهر توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۴۲

بر اساس مصوبه توسعه شرق و غرب کشور تغییر چهره شهرهای مرزی و حتی روستاهای آن باید به سرعت انجام گیرد، لذا فرماندار قصرشیرین باید به صورت ویژه به شهرداری این شهر توجه کند که قصرشیرین از زیباییهای خاص خود برخوردار شود.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی، کشاورزی و مرزی شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: شایسته نیست در مناطق مرزی و از جمله شهرستان قصرشیرین که پیشانی نظام و یادگار اقتدار ارزشهای نظام است، روند اجرای پروژها کند باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قصرشیرین، " علی اصغر میرزایی " گفت: سیاستهایی که در پیش داریم توجه به مناطق مرزی است و همه اقشاری که در اینجا ساکن هستند باید آسایش و رفاه آنها متمایز از دیگر نقاط استان باشد.

وی گفت: بر اساس مصوبه توسعه شرق و غرب کشور تغییر چهره شهرهای مرزی و حتی روستاهای آن باید به سرعت انجام گیرد، لذا فرماندار قصرشیرین باید به صورت ویژه به شهرداری این شهر توجه کند که قصرشیرین از زیباییهای خاص خود برخوردار شود.

میرزایی تصریح کرد: قصرشیرین ظرفیتهای توسعه ای بالایی دارد و از نظر امکانات زیرساختی جزء شهرهای توسعه یافته استان کرمانشاه است، لذا باید با حفظ راه‌های موجود نسبت به ایجاد راهکارهای مناسب اقدام کنیم.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: قصرشیرین ظرفیت بالای گردشگری را دارد و نگاه ما نباید صرفا به وجود بازارچه ها ی آن باشد، لذا باید مسائل را برای ایجاد سرمایه گذاری در این شهرستان برطرف کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم زمان را برای بازگشایی مرز خسروی کوتاه کنیم و از سایر بخشهای آن از جمله شیلات، توسعه کشاورزی و باغات، توسعه نخیلات و مرکبات، تولید خاویار و میگو و صادرات ماهی حمایت می کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: بازسازی نفت شهر یکی از برنامه های اولویت دار ماست که بزودی باید اعتبارات آن جذب و عملیاتی شود که دوباره آن را مسکونی کنیم و نگرانیهای مردم و مسولان در رابطه با این منطقه برطرف شود.

وی در پایان گفت: بازارچه های مرزی و منطقه ویژه اقتصادی نباید ما را از ظرفیتهای خاص قصرشیرین غافل کند، زیرا این شهرستان گنجی در کرمانشاه است که توجه به آن باید ویژه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز