خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز گازرسانی به شهر " باینگان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۵۴

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم گازرسانی به شهر باینگان خبر داد.

سیدحمید فانی بااعلام این خبر اظهار داشت: عملیات گازرسانی به شهر باینگان در دو فاز طراحی شد که فاز نخست این پروژه از سه راهی پاوه تا شهر بانه وره با اجرای ۴ هزار و ۲۰۰ متر خط تغذیه و ۷ هزار و ۳۰۰ متر شبکه گذاری و با نصب یک ایستگاه " تی. بی. اس " و با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در سال گذشته به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنای استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: برای اجرای فاز دوم این پروژه به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه مجبور به اجرای خط تغذیه این پروژه از مسیر حاشیه جاده شدیم که مجوز استفاده از حاشیه جاده برای اجرای این پروژه پس از رایزنی فراوان از اداره کل راه و شهر سازی استان اخذ شد.

فانی تاکید کرد: پس از کسب مجوزهای لازم بلافاصله پیمانکار اجرای پروژه با طی مراحل قانونی انتخاب شد و هم اکنون عملیات اجرایی این پروزه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: برای اجرای این پروژه نیاز به اجرای ۱۱ کیلومتر خط تغذیه ۸ اینچ می باشد که با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

فانی با اشاره به اینکه میانگین گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه پایین تر از کشوری است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در سال جاری تعداد دیگری از روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی شرایط روستاها برای گازدار شدن را نزدیکی به خطوط اصلی انتقال گاز عنوان کرد و افزود: این شرکت روستاهایی را در اولویت کاری خود قرار می دهد که از یک طرف جمعیت قابل قبولی برای اجرای طرح گازرسانی داشته باشند و دیگر اینکه مسافتشان با خطوط انتقال گاز زیاد نباشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: یکی از مزایای گازدار شدن روستاها این است که میزان استفاده از چوب های جنگلی و نیز سوخت های فسیلی که نقش بسیار مهمی در آلوده کردن و تخریب محیط زیست دارند، به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز