خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خبر داد:

ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۸۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۵۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۸۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان طی سال ۱۳۹۲ خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: اشتغال مددجویان کرمانشاهی طی تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) با کارفرمایان و صاحب حرف ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، «سیامک پاکرو» گفت: همچنین سال گذشته قریب به هشت هزار مددجو در استان کرمانشاه از آموزش‌های فنی حرفه‌ای برخوردار شدند.

پاکرو خاطر نشان کرد: کمیته امداد با همکاری سازمان‌های دولتی، آموزشی و مراکز فنی و حرفه ایی خصوصی به مددجویان متقاضی کسب حرفه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه ایی کمیته امداد در دوره‌های بلند مدت، کوتاه مدت و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: طی این مدت بیش از ۱۳ میلیارد ریال از منابع امدادی جهت حرفه آموزی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: حرفه آموزی و تعامل با کارفرمایان جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز