خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

کرمانشاه آماده اجرای طرح بیمه سلامت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۰۶

دکتر محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اجرای طرح بیمه سلامت خبرداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: از نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور آغاز می‌شود و این طرح می‌تواند موجب نجات سیستم سلامت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت گفت: این طرح در راستای فرامین مقام معظم رهبری در مورد اینکه خانواده‌ها غیر از رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، به اجرا در می‌آید و در آن بیشترین کمک به مردم و بیماران می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در طرح تحول نظام سلامت فقط ۱۰درصد هزینه‌های بستری و درمان از بیماران اخذ می‌شود و باقیمانده هزینه‌ها توسط بیمه‌ها و وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

نیکبخت افزود: اجرای صحیح این طرح نیاز به همکاری همه نهاد‌ها، سازمان‌ها و مردم نیاز دارد و همه باید در این راستا کمک کنند کما اینکه یکی از مسائل مدنظر ریاست جمهوری همین امر بوده و توان اعضای دولت بر اجرای آن بسیج شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیاد هزینه‌های درمانی برای بسیاری از خانواده‌ها وجود داشته و باغثرنج و آزار آنان می‌شود که عملاً غیرقابل پرداخت است گفت: اجرای این طرح سبب نجات خانواده‌ها شده و این طرح می‌تواند تبدیل به یک خدمت بسیار ارزشمند به مردم شود.

نیکبخت در پایان از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اجرای این طرح خبرداد و گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا این طرح در استان کرمانشاه به طور کامل به اجرا در آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز