خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

۳۳۰۰ مددجوی کرمانشاهی از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۵۴

سال گذشته بیش از ۳۳۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه از کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۳۰۰ مددجو در استان کرمانشاه از کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج بهره‌مند شدند، افزود: کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج از منابع سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان و منابع دولتی و امدادی تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو با اشاره به اینکه نوعروسان و بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه و پسران تحت حمایت از هدیه ازدواج بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: سقف کمک هزینه خرید جهیزیه ۲۰ میلیون ریال و هدیه ازدواج پنج میلیون ریال است.

وی یادآور شد: همچنین بیش از ۱۲۰ نیازمند(غیر مددجو) در استان کرمانشاه از جهیزیه موردی برخوردار شدند.

پاکرو در ادامه با بیان اینکه بخشی از کمک‌های خیرین جهت تامین جهیزیه نوعروسان هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: خیرین با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به طرح کوثر کمیته امداد، جهیزیه نیازمندان و مددجویان را تامین و راه ازدواج آنان را تسهیل می‌کنند.

وی یادآور شد: طی سال گذشته خیرین بالغ بر یک میلیارد ریال جهت ازدواج آسان مددجویان به طرح کوثر کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان گفت: رضوان، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، صدقات، شفا، عقیقه، شجره طیبه، تکریم، صله، رحمت، احسان و… از سایر طرح‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که همانند طرح کوثر با مساعدت‌ها و کمک‌های خیرین اجرا می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز