خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

شهرداری کرمانشاه در بحثقراردادها کوتاهی‌ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۰۹

در بحثانعقاد قرارداد‌ها شهرداری کوتاهی می‌کند و متاسفانه یکی دیگر از مشکلات اعمال نفوذ برخی از اعضای شورای شهر است که به نظر می‌رسد باید با مدیریت و تدبیر شهردار از بین برود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی در بین شهرداری‌های مناطق کرمانشاه نبودن مدیریت واحد در تصمیم گیری‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برای رسیدن به اهداف مشترک برای شهر کرمانشاه است و در این راستا باید شهردارهای مناطق توسط شهردار کرمانشاه گرد هم آیند و در مورد مسائل مختلف همانند؛ موضوع ساخت و ساز‌ها، اجرائیات و دیگر مسائل مربوط به شهر به یک وحدت یکپارچه و واحدی برسند.

حسن مراد قلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه گفت: در بحثانعقاد قرارداد‌ها شهرداری کوتاهی می‌کند و متاسفانه یکی دیگر از مشکلات اعمال نفوذ برخی از اعضای شورای شهر است که به نظر می‌رسد باید با مدیریت و تدبیر شهردار از بین برود.

وی تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه در مورخه ۹۲.۱۲. ۵ نتایج ۳ ماهه را در ۲۵ بند به شهرداری ارسال کرده که شامل؛ نظام نامه پرداخت، ارتقاع کیفیت پروژ‌ها، عدم خورد نمودن قرارداد‌ها و پرداخت از طریق سیستم بانکی است ولی متاسفانه پس از گذشت دو ماه و نیم هنوز پاسخ شفافی به اعضای شورا و کمیسیون نرسیده است. درخواست بنده و اعضا از شهردار این است که به‌طور مشخص و تمام و کمال در اختیار مردم و شهر کرمانشاه باشد تا مبادا در این زمینه کوتاهی انجام شود.

حسن مراد قلی در پایان عنوان کرد: بنده به عنوان عضو شورای شهر کرمانشاه اعتقاد دارم که تعویض نیروی انسانی شاید راهکار کوتاه مدتی برای اصلاح شهردار باشد، ولی راهکار بلند مدت و مناسبی نیست. باید سیستم و چارت سازمانی اصلاح شود و سیستم‌های نظارتی و کنترل داخلی با فیلترینگ قوی جلوگیری از اشتباهات پیش بینی نشده را در قالب این سیستم داشته باشد که می‌تواند باعثتقویت عوامل اجرایی شهرداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز