خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه:

باید از تلاش دولت تدبیر و امید برای بهبود زندگی مردم تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۸۴

باید از تلاش عالمانه مسئولین ارشد استان و مدیران دولت تدبیر و امید برای بهبود زندگی و ارتقاء معشیت مردم تقدیر کرد.

جلسه هم اندیشی جمعی از مدیران بانکهای عامل استان کرمانشاه با مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد ارزیابی و امور حقوقی استانداری در محل دفتر بازرسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به لزوم خدمتگذاری بی منت به مردم شریف استان، گفت: باید از تلاش عالمانه مسئولین ارشد استان و مدیران دولت تدبیر و امید برای بهبود زندگی و ارتقاء معشیت مردم تقدیر کرد.

وی با تاکید بر حذف فرایندهای اضافی در چرخه خدمت رسانی به مردم، گفت: ما مسئولین و مدیران باید مهندسی مجدد از سیستم اداری را در برنامه های خود لحاظ کنیم و تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه بکار گیریم.

وی با بیان اینکه در مسیر ارائه خدمت به مردم ذره ای کوتاهی و اهمال از سوی دستگاه های اجرایی را قبول نمی کنیم، اظهار کرد: همانطور که مدیریت ارشد استان نهایت اهتمام خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به کار گرفته، ما نیز این نوع کار و تلاش را از سوی مدیران استان خواستاریم.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: وقت و فرصتی برای از دست دادن نداریم و دستگاه ها باید حرمت مردم را حفظ کنند و این حرمت نگه داشتن با تسریع در کار و حل مشکلات این عزیزان با گشاده رویی وخوش برخوردی محقق می شود.

وی بیان داشت: طرح تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم با جدیت از سوی دفتر بازرسی استانداری دنبال و مورد پیگیری قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز