خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با ایلنا:

مسئولین در هر مقامی ملزم به رعایت قانون هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۹۴

باید بدانیم که ما مسئولین در هر پست و مقامی با رای و انتخاب مردم به این درجه رسیده و اکنون به عنوان خادمین ملت در هر پست و مقامی بیش از دیگران ملتزم به رعایت این حق هستیم.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: منطق و قانون مدارى و رعایت اصل تفکیک قوا و احترام به دیدگاه اکثریت حکم می‌کند که در برابر خواسته‌های قانونی سر تعظیم فرود آوریم.

کرم محمدی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در نظام‌های مردم سالار صندوق‌های اخذ رای گویای سخن مردم هستند گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتکر مردم سالاری دینی و از این قاعده مستثنی نیست چه بسا بیش از سایر نظام‌ها بدان پایبند است.

محمدی انتخاب را حق مردم دانست و افزود: باید بدانیم که ما مسئولین در هر پست و مقامی با رای و انتخاب مردم به این درجه رسیده و اکنون به عنوان خادمین ملت در هر پست و مقامی بیش از دیگران ملتزم به رعایت این حق هستیم.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه نتیجه هر انتخابی را منتج ورود به حوزه‌ای جدید دانست و گفت: در این صفحه چرخه مدیریتی و یا قانونگذاری مستثنی نیست.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که جابجایی در عرصه‌ها، نتیجه انتخاب است، تاکید کرد: اگر عملآ این مورد رخ نداد انتخاب دیگر معنا و مفهومی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز