خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

استفاده از پتانسیل‌های استانی زمینه جهش ورزش کرمانشاه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۷۹

امروز دغدغه مسئولان ورزشی حرکت به سمت آینده در سایه همراهی و استفاده از پتانسیل‌های استانی و بومی است که بی شک استفاده از این ظرفیت‌ها موجود جهش ورزش در این استان و رسیدن با جایگاه اصلی خود می‌شود.

استاندار کرمانشاه صبح سه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان، اظهار داشت: از ادارات و نهادهای دولت درخواست داریم که در صورتی برنامه‌ای مدون و کامل برای ارتقا و توسعه ورزش در این استان دارند را به مسئولان مربوطه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بحثورزش برخوردار است، گفت: پتانسیل‌های ورزشی بسیار خوبی در این خطه وجود دارد، ولی در چند سال اخیر به علت برخی از مشکلات این استعداد‌ها به شکوفایی نرسیده‌اند و حتی در پاره از موارد شاهد خروج چهره‌های ورزشی از این استان و پیوستن به تیم‌های دیگر در خارج از کرمانشاه بوده‌ایم.

وی نیاز امروز ورزش کرمانشاه را جهش به سوی آینده عنوان کرد و افزود: امروز دغدغه مسئولان ورزشی حرکت به سمت آینده در سایه همراهی و استفاده از پتانسیل‌های استانی و بومی است که بی‌شک استفاده از این ظرفیت‌ها موجود جهش ورزش در این استان و رسیدن با جایگاه اصلی خود می‌شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر بتوانیم زمینه‌های جذب جوانان را به ورزش در استان را مهیا کنیم، بی‌شک در مقابل توانسته‌ایم که عوامل گرایش جوانان کرمانشاه را به اعتیاد در جامعه بکاهیم.

رضایی وجود امنیت برای ایجاد زیرساخت‌ها در هر جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی و نیز امنیتی در استان کرمانشاه برای توسعه همه جانبه امر ورزش وجود دارد، لذا از مسئولان ورزشی و مدیران دیربط می‌خواهیم که این مورد را مد نظر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز