خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

بسترهای سرمایه گذاری سرمایه گذاران چینی در کرمانشاه مهیا شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۵۵

امیدواریم که روز به روز زمینه ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در بخش اقتصادی استان کرمانشاه توسط سرمایه گذاران چینی بیشتر و بهتر شود.

ابرهیم رضایی در دیدار با هیات اقتصادی کشور چین، اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص استان کرمانشاه از نظر اقتصادی و نیز نزدیکی آن به مرزهای رسمی کشور، می‌توان بهترین استفاده‌ها را از این موقعیت ببریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه بهترین زیرساخت‌ها را از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری دارد.

رضایی تاکید کرد: یکی از ظرفیتهای دیگر این استان، نیروی متخصص و مهارتی آن است که این توان خوبی به بخش صنعت و تولید کرمانشاه می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه در بحثفرهنگی و گردشگری نیز، ظرفیت‌های خاص خود را دارد، گفت: امروز شاهد امنیت پایداری در کشور هستیم، همین عامل باعثتشویق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران و استان کرمانشاه شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: کرمانشاه در بحثتامین مواد اولیه و خام صنایع توانایی خاصی دارد، همین عامل می‌تواند تضمینی خوب و مطمئن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

رضایی گفت: در حال حاضر ارتباطات فرهنگی و اقتصادی بین دو کشور ایران و چین در بهترین جایگاه قرار دارد به همین منظور می‌توان از این موقعیت برای سرمایه گذاری در استان کرمانشاه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه به آینده سرمایه گذاری در استان کرمانشاه خوشبینم، اظهار داشت: امیدواریم که روز به روز زمینه ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در بخش اقتصادی استان کرمانشاه توسط سرمایه گذاران چینی بیشتر و بهتر شود.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل صنایع فولاد و آهن سپهر صنعت اظهار داشت: هیاتی که امروز از نمایندگی چین در استان کرمانشاه حضور دارند، دومین شرکت بزرگ سرمایه گذاری این کشور هستند که در بیش از ۱۵۰ گرایش اقتصادی فعالیت دارند.

نوری تاکید کرد: پس از بستن قرارداد پایانی بین این هیات چینی و نیز شرکت آهن و فولاد سپهر صنعت و اجرای طرحهای لاستیک، فولاد و چینی آلات، بیش از ۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری در استان انجام می‌گیرد که این می‌تواند زمینه اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز