خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

تصادف در محور اسلام آبادغرب به حمیل جان راننده پژو را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۴۵

در تصادف بین تریلر و پژو ۴۰۵ رخ داد، متاسفانه راننده وسیله نقیله پژو در دم جان باخت.

صبح دوشنبه در برخورد یک دستگاه تریلر با اتومبیل پروژه ۴۰۵ در محور اسلام آبادغرب به " حمیل " یک نفر جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: بی احتیاطی رانندگان باز هم باعثبه وجود آمدن سانحه دلخراش دیگری در جاده‌های استان کرمانشاه شد.

عادل شفیعی گفت: طی تماس تلفنی هم استانی‌ها به جمعیت هلال احمر و اعلام وقوع حادثه‌ای در محور اسلام آبادغرب حمیل، نیروهای این جمعیت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اعزام مصدومان این حادثه، تاکید کرد: در این تصادف که بین تریلر و پژو ۴۰۵ رخ داد، متاسفانه راننده وسیله نقیله پژو در دم جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در پایگاه بین شهری " مرصاد " با ورود به صحنه اقدام به بیرون آوردن پیکر بی‌جان راننده پژو کردند.

شفیعی در پایان تاکید کرد: از رانندگان درخواست داریم که به علت بالا بودن میزان تردد در این مسیر حتما با سرعت مطئمن و قانونی حرکت کنند و از سبقت های بی جا به شدت پرهیز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز