خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

خبرنگاران آلمانی از مناطق دیدنی و تاریخی کرمانشاه بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۵۵

جمعی از خبرنگاران کشور آلمان از مناظر و آثار باستانی و طبیعی استان کرمانشاه بازدید کردند، این گروه از خبرنگاران آلمانی چهارشنبه هفته گذشته از طریق مرز هوایی کشور ترکیه، وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده‌اند.

هیاتی از خبرنگاران آلمانی از مناطق دیدنی و تاریخی استان کرمانشاه بازدید کردند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: جمعی از خبرنگاران کشور آلمان از مناظر و آثار باستانی و طبیعی استان کرمانشاه بازدید کردند.

نصرت الله سپهر گفت: این گروه از خبرنگاران آلمانی چهارشنبه هفته گذشته از طریق مرز هوایی کشور ترکیه، وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این هیات از خبرنگاران آلمانی در این بازدیدها اخبار و گزارش‌های خود را درباره آثار باستانی کرمانشاه منعکس کرده‌اند، افزود: این هیات آلمانی در طول اقامت خود در استان کرمانشاه از نزدیک با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کردند.

سپهر با اشاره به اینکه غالب سئوالات خبرنگاران آلمالی از مردم کرمانشاه درباره تیم فوتبال ایران و آلمان و… بوده است، گفت: بسیاری از این خبرنگاران آلمانی در اظهارات خود درباره سفر به این استان و تجربیات آن اعلام کرده بودند که هیچگاه فکر نمی‌کردند که کرمانشاه چنین مردم با فرهنگی داشته باشد.

این گروه از خبرنگاران آلمانی پس از کرمانشاه عازم بازدید از استان های اصفهان، فارس و تهران شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز