خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

سیستم " بدون کاغذ " در کرمانشاه اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۵۲

در آینده ای نزدیک سیستم " بدون کاغذ " در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.

ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای اداری استان که با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه IT یک انقلاب جدید در عرصه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرده، لذا تلاش برای گسترش و توسعه روزافزون این شبکه الکترونیکی در استان است.

به گزارش خبرگزای ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: با توسعه این شبکه ضمن اینکه خدمات به مردم بهتر و سهل تر ارائه می‌شود، در وقت مردم نیز صرفه جویی می‌شود و همچنین با توسعه آن تکریم ارباب رجوع بهتر رعایت می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه شبکه الکترونیکی، آمادگی استان را برای استفاده بیش از این شبکه اعلام کرد و گفت: باید به سرعت و با بالاترین کیفیت در جهت توسعه این شبکه گام برداریم، زیرا شبکه الکترونیک فضا و انقلابی جدید در خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده است.

رضایی تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه IT تاثیر بسزایی در ارائه خدمات سهل تر و روانتر به مردم خواهد داشت.

وی بیان داشت: شرایط ایجاب می کند که در جهت بسترسازی مناسب جهت تسریع و روان سازی در ارائه خدمات به مردم حرکت کنیم.

وی در پایان استقرار سیستم کامل بدون کاغذ در استان را یکی از برنامه هایی عنوان کرد که کارهای مقدماتی آن آغاز شده و تا مرداد ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

در این جلسه تفاهم نامه توسعه فضای مجازی استان کرمانشاه بین محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در راستای تدوین مدلی برای توسعه فضای مجازی استان کرمانشاه به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز