خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

۳ طرح کشاورزی در شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۲۵

به مناسبت هفته جهادکشاورزی سه طرح شاخص بخش کشاورزی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: پروژه پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله روستای کله جوب از طرح های افتتاحی بود که برای راه اندازی این طرح در مجموع بیش از دو میلیارد و۲۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری شده و برای چهار نیز اشتغالزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اشرف منصوری گفت: پروژه پرواربندی هزار راسی بره روستای مومه ای از دیگر طرح هایی بود که توسط استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

وی بیان داشت: برای راه اندازی این پروژه بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده و با افتتاح آن برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: مرغداری ۴۰ هزار قطعه ای روستای تجر شیان نیز با سرمایه گذاری بیش از چهار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر افتتاح شد.

علی اشرف منصوری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص این پروژه ها، گفت: در مجموع برای راه اندازی این سه پروژه در اسلام آبادغرب بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: اسلام آبادغرب از جمله نقاط مستعد استان برای دامپروری بوده و سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برای فعالیت و سرمایه گذاری در بخش دامپروری از مساعدت‌ها و حمایت‌های جهادکشاورزی برخوردار شده و از تسهیلات بانکی نیز برای تولید محصولات دامی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز